Kombi Kart Tamiri Logo
1 yıl garanti

Alarko Seradens Super Plus Arıza Kodları

Alarko marka Seradens Super Plus modeli kombi arıza kodları ve çözümleri. Kombinizdeki arıza kodlarını tanıyın ve sorunları çözün.

16 arıza kodu bulundu

Arıza Kodu: E01

Yüksek

Açıklama:

Ateşleme Sorunu

Çözüm:

Gaz vanalarının açık olduğundan, dairenize ve kombinize gaz geldiğinden emin olmalısınız. Gaz vanaları açık ve kombinize gaz geliyor ise bir kaç kez resetleme işlemi yapınız. Kombide sorun hala düzelmiyorsa anakart, elektrotlar veya gaz valfinde sorun olabilir. Servis çağırınız.

Arıza Kodu: E02

Kritik

Açıklama:

Limit Termostat Sorunu

Çözüm:

Aşırı ısınma sebebi ile limit termostatın devreye girdiğini belirtir. Bu arıza durumunda kombinizdeki su basıncını kontrol ederek düşük ise su basınız ve kombiyi resetleyiniz. Kombide sorun halen devam ediyorsa, sirkülasyon pompasındaki sıkışma, ana eşanjördeki kireçlenme, kalorifer filtresindeki tıkanma ya da üç yollu vanada oluşan sorundur. Çözüm için servis çağırınız.

Arıza Kodu: E03

Yüksek

Açıklama:

Atık Gaz Sistemi Sorunu

Çözüm:

Hava akış sorunu olarak adlandırılabilir. Atık gaz sisteminde sorun var demektir. Bu anlamda görev alan; fan, anakart ya da prosestat gibi parçalar arızalı olabilir. Baca yerinden çıkmış olabilir ya da baca sensöründe sorun olabilir. Çözüm için mutlaka servisi arayınız.

Arıza Kodu: E04

Kritik

Açıklama:

Düşük Su Basınç Sorunu

Çözüm:

Seradens kombilerde tesisat su basıncı düşük olduğunda ekranda bu hata kodu yer alır. Bu durumda düşük olan su basıncını yükseltmeniz gerekmektedir. Basıncı yükseltmek için doldurma musluğunu kullanmalısınız. Kombinin sol altındaki mavi veya siyah renkteki doldurma musluğu sola doğru çevirmeli LCD ekrandaki bar değeri 1,5 e gelene kadar su basılmalıdır. İşlem sonrasında doldurma musluğunu kapatmayı ihmal etmeyin. Sorun düzelir.

Arıza Kodu: E05

Yüksek

Açıklama:

Kalorifer Gidiş Suyu Sensör Sorunu

Çözüm:

Kalorifer gidiş suyu sensöründe sorun olduğunu belirtir. Sensör dışında kablolarda da sorun olabilmektedir. Servis Çağırınız.

Arıza Kodu: E06

Yüksek

Açıklama:

Kullanım Suyu Sensör Sorunu

Çözüm:

Sıcak su sensörü ile alakalı bir arıza durumudur. Sensörün yanı sıra kablolarda sorun olduğu zaman da bu durum yaşanabilmektedir. Servis çağırınız.

Arıza Kodu: E15

Yüksek

Açıklama:

Kalorifer Dönüş Suyu Sensör Sorunu

Çözüm:

Kalorifer dönüş suyu sensöründe oluşan arızayı belirtir. Bu gibi durumlarda sorunun her daim yerinde görülmesi gerekmektedir. Sorunun tespiti ve çözümü adına mutlaka servis çağırınız.

Arıza Kodu: E16

Yüksek

Açıklama:

Fan Sorunu

Çözüm:

Fan cihazın hava akışına yardımcı olan en önemli parçadır. Teknik olarak fan sorunlarında cihaz ateşleme yapmaz ve çalışmaz. Fan dışında elektronik kart gibi parçalarda da sorun olabilmektedir. Servis çağırınız.

Arıza Kodu: E22

Yüksek

Açıklama:

Elektronik Kartta Mikro Işlemci Sorunu

Çözüm:

Elektronik kartta meydana gelen sorun sebebi ile yaşanan arıza durumudur. Bu durumda elektronik karta müdahale edilmesi gerekir. Elektronik kart bu arıza durumunda tamir de edilir değişimi de yapılır. Servis çağırınız.

Arıza Kodu: E31

Orta

Açıklama:

Uzaktan Kumanda Sorunu

Çözüm:

Uzaktan kumandanın pilini ve kablosunu kontrol edin. Sorun devam ederse Servisi arayın. teknik açıdan servis desteği gerekmektedir.

Arıza Kodu: E32

Orta

Açıklama:

Ekran Kartı Sorunu

Çözüm:

Ekran kartında oluşan sorunu belirten bir arıza kodudur. Bu durumda yapabileceğiniz bir işlem yoktur. Teknik açıdan sorunun düzelmesi adına servis yardımı almalısınız.

Arıza Kodu: E35

Düşük

Açıklama:

Alev Algılama Sorunu

Çözüm:

Cihazın alev algılamadığını ve bu sebeple de yanma durumunda bir aksaklık olduğunu belirtir. Bu gibi arıza durumlarında teknik açıdan cihazı resetlemelisiniz. Resetleme sonrasında sorun düzelmezse servisi arayarak yardım almalısınız.

Arıza Kodu: E46

Kritik

Açıklama:

Basınç Sensör Sorunu

Çözüm:

Açma kapama düğmesine birkaç saniye kadar basmalı sistemi yeniden kurmalısınız. Sorun düzelmez de devam ederse teknik açıdan servis müdahalesi gerekmektedir.

Arıza Kodu: E47

Kritik

Açıklama:

Yüksek Su Basınç Sorunu

Çözüm:

Sistemdeki su basıncını kontrol etmelisiniz. Basıncın yüksek olduğunu göreceksiniz. Basınç değeri muhtemelen 2,5 ya da 3 barı geçmiş durumdadır. Bu gibi durumlarda teknik açıdan yüksek basıncı düşürmeniz gerekir. Yüksek basıncı düşürmek için tahliye musluğunu açabilir ya da kombinize en yakın kaloriferin havasını alarak basıncı düşürebilirsiniz. Basıncı düşürdüğünüzde sorun düzelecektir. Düzelme olmaz ise cihazı resetlemelisiniz

Arıza Kodu: E98

Orta

Açıklama:

Ana Besleme Sorunu

Çözüm:

Ana besleme sorunlarında kullanıcı olarak cihaza müdahale etmeden mutlaka servisi arayın.

Arıza Kodu: E99

Kritik

Açıklama:

Güvenlik Sorunu

Çözüm:

Ekranda sürekli yanan bir arıza kodudur. Bu gibi durumlarda cihaza müdahale etmeyiniz. Servis yardımı almalısınız

Türkiye'nin her yerine kombi kart hizmeti